Vevőszolgálat coaching program
Kiknek ajánljuk?
minden munkáltatónak tevékenységtől függetlenül, akik ügyfeleiket hosszútávon meg akarják tartani
egy vállalat vevőszolgálati részlegén/szerviz területén dolgozó vezetőknek, munkafelvevőknek, asszisztenseknek
A programot egy vállalat vevőszolgálati részlegén/ szerviz területén dolgozó szerviz vezetőknek, munkafelvevőknek, szerviz asszisztenseknek ajánljuk
A program célja
A program hosszú távú célja az alkatrész, ill. a szerviz forgalom növelése, amelyet a valaha szervizben járt ügyfelek folyamatos és szakszerű kezelésén keresztül érünk el.
A program felépítése
Felmérési fázis
A szerviz felmérése során az alábbi területek kerülnek felülvizsgálatra:
szerviz belső folyamatai
dolgozók folyamatai
informatikai rendszer kihasználtsága
ügyfél kapcsolatok kezelése
ajánlatok kezelése
feladatok delegálása
Coaching fázis
A felmérés eredményei alapján átlagosan 12 alkalommal, 6 hónapon keresztül látogatunk el a szervizekbe és a mindennapi munkavégzés közben javítjuk a folyamatokat a coaching eszközeivel.
A program eredménye
A növekvő ügyfél elégedettségnek köszönhetően jelentős emelkedés tapasztalható a szerviz, illetve az alkatrész forgalomban, amelynek következtében nő a szerviz bevétele.
Köszönjük, hogy minket választottak!
Kapcsolatfelvétel
Lépj velünk kapcsolatba ma, és kezdd el az átalakulást!
Ne hagyja ki a lehetőséget, hogy vállalkozása részese legyen a digitális forradalomnak. Egy egyszerű kapcsolatfelvételi űrlap és gomb segítségével könnyedén elérhet minket, hogy megkezdjük az együttműködést.