Az ASaH módszer
Tréning és Coaching
✓ olyan modellezett rendszert nyújt, amely a vállalati működés bármely területén alkalmazható
✓ célja az optimális hatékonyság elérése a mindennapi gyakorlatban
✓ megtanítja a gyakorlatias gondolkodást, a folyamatokban és rendszerekben történő munkavégzést
✓ működő rendszerekhez stratégiát ad
✓ alkalmazásával nem csak rövid távú, de hosszú távú pozitív és mérhető eredmények érhetőek el
✓ nem „Tűzoltás” lesz a vállalatnál, hanem tudatosan tervezett munka
Az ASaH vállalatfejlesztési modell alkalmazása során a következő lépéseket végezzük el:
I. Folyamatátvilágítás
Munkánk 2 fő területre irányul:
1. Piackutatás
Célja a konkurencia alapos megismerése és kiértékelése egy objektív szempontrendszer alapján.
Ehhez az alábbi eszközöket használjuk fel:
mystery shopping: e-mailen, telefonon, személyesen
személyes interjúk
közvélemény kutatás
helyszíni terepszemle
Előnyei:
részletes képet ad a konkurenciáról
több aspektusból vizsgálja az adott piacot
2. Felmérés
Ez a folyamat már magát az együttműködő partnert vizsgálja több szemszögből. Pontos helyzetképet adunk a vállalat belső, valamint az egyes egységeik működéséről, beleértve az alkalmazottak felkészültségét. Ez az igényfelmérés folyamata, amelyben a vállalat működésében rejlő pozitívumokat és negatívumokat tárjuk fel. Cél a pozitívumok további erősítése, a negatívumok javítása, fejlesztése. Mindezt kiértékeljük, elemezzük, majd lezárásként stratégiai tervet készítünk.
Előnyei:
„külső” szemmel vizsgálja az adott partner vállalatot
már ebben a folyamatban együttműködő kapcsolat alakul ki ügyfél és tréner között
II. Folyamatoptimalizálás
A folyamatoptimalizálás vagyis a tanácsadás szakaszában a közösen elfogadott stratégiai tervet már a gyakorlatban alkalmazzuk, amikor napi szintűvé válik a kapcsolat és a közös munka az egyes értékesítőkkel és az értékesítési vezetővel. Ezt az aktív coaching tevékenységgel biztosítjuk.
Előnyei:
ütemterv kialakítása és alkalmazása
közös munka a coach és a partner között
folyamatos kapcsolattartás a felek között
III. Utókövetés
Az utókövetés szakaszában nem hagyjuk magára az ügyfelet, folyamatos monitoringot tartunk, rendszeres ellenőrzést és visszakövetést alkalmazunk. Célunk ügyfelünk és tanácsadónk között a tanácsadás folyamán megerősödött együttműködés fenntartása.
Előnyei:
a stratégiai terv megvalósításának nyomon követése
mérhető eredmények ellenőrzése- szükség esetén javító intézkedések meghozatala
folyamatos visszacsatolás
hosszú távú kapcsolattartás