Vevőszolgálat coaching program

„Attól függetlenül, hogy milyen pályát választunk, ha felfedezzük, hogy minden legyőzött akadály voltaképpen egy következő akadályra készít fel, azon az úton haladunk, amely a sikerhez vezet.” Ben Carson

Részletek

Kiknek ajánljuk?

minden munkáltatónak tevékenységtől függetlenül, akik ügyfeleiket hosszútávon meg akarják tartani

egy vállalat vevőszolgálati részlegén/szerviz területén dolgozó vezetőknek, munkafelvevőknek, asszisztenseknek

A programot egy vállalat vevőszolgálati részlegén/ szerviz területén dolgozó szerviz vezetőknek, munkafelvevőknek, szerviz asszisztenseknek ajánljuk

N

A program célja

A program hosszú távú célja az alkatrész, ill. a szerviz forgalom növelése, amelyet a valaha szervizben járt ügyfelek folyamatos és szakszerű kezelésén keresztül érünk el.

A program felépítése

Felmérési fázis

 

A szerviz felmérése során az alábbi területek kerülnek felülvizsgálatra:

  szerviz belső folyamatai
  dolgozók folyamatai
  informatikai rendszer kihasználtsága
  ügyfél kapcsolatok kezelése
  ajánlatok kezelése
  feladatok delegálása

Coaching fázis

 

A felmérés eredményei alapján átlagosan 12 alkalommal, 6 hónapon keresztül látogatunk el a szervizekbe és a mindennapi munkavégzés közben javítjuk a folyamatokat a coaching eszközeivel

}

A program eredménye

A növekvő ügyfél elégedettségnek köszönhetően jelentős emelkedés tapasztalható a szerviz, illetve az alkatrész forgalomban, amelynek következtében nő a szerviz bevétele.

ügyfeleink

Köszönjük, hogy minket választottak!

árajánlat

Kérje egyedi ajánlatunkat vagy további felvilágosítást a +36 30 242 3078-es számon, vagy küldjön üzenetet

Személyes adatainak védelme