CRM+ Program
GDPR konform

„Az üzletben azon apróságon múlik a siker, hogy az ember ura-e önmagának.” Nora Roberts

Részletek

Kiknek ajánljuk?

Minden olyan szervezeti egységnek támogatást ad akik bármely,módon ügyfelekkel dolgoznak, ügyfél adatbázist kezelnek.

Webáruházaknak, FMCG területen, illetve bármely szolgáltatási vagy ipari szektorban elhelyezkedő vállalatnak, akik vevőkörrel rendelkeznek, esetleg működtetnek ügyfélszolgálatot és fontos számukra az ügyfelek hosszútávú megtartása és az ügyfélkör folyamatos bővítése

N

A program célja

 

A MÁS (mostani) piaci környezet még inkább megköveteli a folyamatos ügyfélkezelést és az ügyfélgondozást. Az a vállalat, amely nem törődik meglévő ügyfeleivel ma már működésképtelenné válhat, és az új ügyfelek megszerzésében is elvérzik.

Mi éppen erre kínálunk megoldást. Vagyis csak úgy lehet fennmaradni és sikeresnek lenni, ha hatékonyan működtetjük ügyfélkapcsolatainkat, kiépítjük és szakszerűen kezeljük ügyféladatbázisunkat. Mi erre dolgoztuk ki CRM+ Programunkat, vagy más néven a Hatékony Ügyfélkezelési Programunkat.

h

A program felépítése

 

Átfogó felmérést készítünk a vállalat meglévő CRM tevékenységéről, a munkatársak felkészültségéről, amelyre konkrét tréning programot illesztünk és javasolunk.

}

A program eredménye

 

A hatékony és rendszerezett ügyfélgondozás a legkisebb befektetést igénylő, és a későbbiekben a legjobban megtérülő tevékenység egy vállalat részéről. Segítségével hosszú távú sikeres működés érhető el!

ügyfeleink

Köszönjük, hogy minket választottak!

árajánlat

Kérje egyedi ajánlatunkat vagy további felvilágosítást a +36 30 242 3078-es számon, vagy küldjön üzenetet

Személyes adatainak védelme