Az ASaH módszer

mint vállalatfejlesztési modell ismérvei
ASaH Line Kft

Tréning és Coaching

 olyan modellezett rendszert nyújt, amely a vállalati működés bármely területén alkalmazható

célja az optimális hatékonyság elérése a mindennapi gyakorlatban

megtanítja a gyakorlatias gondolkodást, a folyamatokban és rendszerekben történő munkavégzést

működő rendszerekhez stratégiát ad

alkalmazásával nem csak rövid távú, de hosszú távú pozitív és mérhető eredmények érhetőek el

nem „Tűzoltás” lesz a vállalatnál, hanem tudatosan tervezett munka

 

Az általunk képviselt tanácsadói munka előnye, hogy együttműködő partnereink és igényeik megismerését követően alakítjuk ki ‘személyre’ szabott vállalatfejlesztési programunkat. Nem sémákat és sablonokat adunk, hanem nekünk minden ügyfél egyben szakmai kihívás is.
Célunk a vállalat- legyen az kisebb vállalkozás vagy nagyobb vállalat- belső rendszerének fejlesztése, valamint annak kereskedelmi egységeiben történő értékesítés hatékonyságának javítása.
l
Eddigi tapasztalataink azt mutatják, hogy csak azok a vállalkozások tudnak eredményesen és hosszú távon működni, amelyeknél alaposan átgondolt, megfelelően alkalmazott módszertani folyamatok vannak bevezetve.

Az ASaH vállalatfejlesztési modell alkalmazása során a következő lépéseket végezzük el:

I. Folyamatátvilágítás

Munkánk 2 fő területre irányul:
1. Piackutatás
Célja a konkurencia alapos megismerése és kiértékelése egy objektív szempontrendszer alapján.

Ehhez az alábbi eszközöket használjuk fel:
mystery shopping: e-mailen, telefonon, személyesen
személyes interjúk
közvélemény kutatás
helyszíni terepszemle

Előnyei:
részletes képet ad a konkurenciáról
több aspektusból vizsgálja az adott piacot

2. Felmérés
Ez a folyamat már magát az együttműködő partnert vizsgálja több szemszögből. Pontos helyzetképet adunk a vállalat belső, valamint az egyes egységeik működéséről, beleértve az alkalmazottak felkészültségét. Ez az igényfelmérés folyamata, amelyben a vállalat működésében rejlő pozitívumokat és negatívumokat tárjuk fel. Cél a pozitívumok további erősítése, a negatívumok javítása, fejlesztése. Mindezt kiértékeljük, elemezzük, majd lezárásként stratégiai tervet készítünk.

Előnyei:
„külső” szemmel vizsgálja az adott partner vállalatot
már ebben a folyamatban együttműködő kapcsolat alakul ki ügyfél és tréner között

II. Folyamatoptimalizálás

A folyamatoptimalizálás vagyis a tanácsadás szakaszában a közösen elfogadott stratégiai tervet már a gyakorlatban alkalmazzuk, amikor napi szintűvé válik a kapcsolat és a közös munka az egyes értékesítőkkel és az értékesítési vezetővel. Ezt az aktív coaching tevékenységgel biztosítjuk.

Előnyei:
ütemterv kialakítása és alkalmazása
közös munka a coach és a partner között
folyamatos kapcsolattartás a felek között

III. Utókövetés

Az utókövetés szakaszában nem hagyjuk magára az ügyfelet, folyamatos monitoringot tartunk, rendszeres ellenőrzést és visszakövetést alkalmazunk. Célunk ügyfelünk és tanácsadónk között a tanácsadás folyamán megerősödött együttműködés fenntartása.

Előnyei:
a stratégiai terv megvalósításának nyomon követése
mérhető eredmények ellenőrzése- szükség esetén javító intézkedések meghozatala
folyamatos visszacsatolás
hosszú távú kapcsolattartás